Доставка
TechClima предлага безплатна доставка на продукти над 200 лв до офис на куриер ( Спиди, Лео експрес и транспрес). След всяка поръчка, наш служител ще се свърже с вас за потвърждение на поръчката.
Гаранция и условия
При покупката на всеки един уред вие получавате гаранционна карта с касова бележка или фактура. Гаранционните условия са упоменати на всяка гаранционна карта според изискванията на производителя. При покупка на климатик не ви обвързваме с монтаж от наши специалисти, за да е валидна гаранцията.
Важно, за да се възползвате от гаранционен сервиз е нужно да пазите надлежно гаранционната карта и платежната разписка било то от куриера, касова бележка или фактура.
Да спазвате предписанията описани в гаранционната карта.
Правилно попълнена гаранционна карта (серийни номера и модел).
Ако закупеният артикул е климатик да бъде монтиран от специализирана монтажна фирма и да бъде упомената в гаранционната карта: (Име на фирмата, дата и сериини номера на климатика)
Гаранционният срок започва да тече от датата на получаване на стоката.
Гаранцията не се отнася за:
1. Текуща поддръжка (например почисване на прах или лед).
2. Дистанционно управление, пластмасовите и стъклените части, намиращи се по външните стени на уреда, външни свързващи кабели и тръби, и други принадлежности и аксесоари.
3. Козметични повреди по външната страна на корпуса, както и за нормалното износване на механични компоненти, подложени на износване в процеса на нормална (предписана) експлоатация.
Безплатното гаранционно обслужване включва:
1. Безплатен демонтаж и монтаж на повредената част или цялата инсталация при нужда.
2. Отстраняване на всички фабрични дефекти на стоката в гаранционния срок.
3. Подмяна на дефектните с нови оригинални части.
4. Гаранционният срок варира според сложноста на проблема, но не повече от 30 дни от датата на постъпване в сервиза.
Безплатно гаранционно обслужване може да бъде отказано в следните случаи:
1. Монтаж от неоторизирани лица и фирми.
2. Когато не са спазени указанията за съхранение, монтаж и експлоатация, посочени в ръководството на изделието.
3. Когато има несъответствие между данните в документите у самата стока или когато табелката със серийния номер е била отстранена или заменена по какъвто и да е начин.
4. Когато е правен опит за отстраняване на дефекта от купувача или други неупълномощени лица.
5. Когато капацитета на изделието не отговаря на обема и вида на помещението, където е монтирано (неправилно оразмеряване).
6. Когата повредата е настъпила в следствие на попадане на външно тяло (течност, прах в голяма степен, инсекти и насекоми и др.), под действието на агресивна външна среда или не са полагани елементарни грижи за изделието.
7. Когато дефекта е в следствие на сътресения, удари, механични или електрически претоварвания, получени в следствие на небрежно отношение, при транспорт или природни бедствия (мълнии, наводнения и др.) при токов удар или неизправности в захранващата мрежа или други причини извън контрола на вносителя/сервиза или форсмажорни обстоятелства. Нормално тези рискове се поемат от съответната застраховка, ако имате такава.