Меню
Your Cart

Доставка и гаранция

Доставка

TechClima предлага безплатна доставка на продукти над 200 лв до офис на куриер ( Спиди, Лео експрес и транспрес). След всяка поръчка, наш служител ще се свърже с вас за потвърждение на поръчката.

Гаранция и условия

При покупката на всеки един уред вие получавате гаранционна карта с  касова бележка или фактура. Гаранционните условия са упоменати на всяка гаранционна карта според изискванията на производителя. При покупка на климатик не ви обвързваме с монтаж от наши специалисти, за да е валидна гаранцията.

Важно, за да се възползвате от гаранционен сервиз е нужно да пазите надлежно гаранционната карта и платежната разписка  било то от куриера, касова бележка или фактура.

Да спазвате предписанията описани в гаранционната карта.

Правилно попълнена гаранционна карта (серийни номера и модел).

Ако закупеният артикул е климатик да бъде монтиран от специализирана монтажна фирма и да бъде упомената в гаранционната карта: (Име на фирмата, дата и сериини номера на климатика)

Гаранционният срок започва да тече от датата на получаване на стоката.

Гаранцията не се отнася за:

1. Текуща поддръжка (например почисване на прах или лед).

2. Дистанционно управление, пластмасовите и стъклените части, намиращи се по външните стени на уреда, външни свързващи кабели и тръби, и други принадлежности и аксесоари.

3. Козметични повреди по външната страна на корпуса, както и за нормалното износване на механични компоненти, подложени на износване в процеса на нормална (предписана) експлоатация.

Безплатното гаранционно обслужване включва:

1. Безплатен демонтаж и монтаж на повредената част или цялата инсталация при нужда.

2. Отстраняване на всички фабрични дефекти на стоката в гаранционния срок.

3. Подмяна на дефектните с нови оригинални части.

4. Гаранционният срок варира според сложноста на проблема, но не повече от 30 дни от датата на постъпване в сервиза.

Безплатно гаранционно обслужване може да бъде отказано в следните случаи:

1. Монтаж от неоторизирани лица и фирми.

2. Когато не са спазени указанията за съхранение, монтаж и експлоатация, посочени в ръководството на изделието.

3. Когато има несъответствие между данните в документите у самата стока или когато табелката със серийния номер е била отстранена или заменена по какъвто и да е начин.

4. Когато е правен опит за отстраняване на дефекта от купувача или други неупълномощени лица.

5. Когато капацитета на изделието не отговаря на обема и вида на помещението, където е монтирано (неправилно оразмеряване). 

6. Когата повредата е настъпила в следствие на попадане на външно тяло (течност, прах в голяма степен, инсекти и насекоми и др.), под действието на агресивна външна среда или не са полагани елементарни грижи за изделието.

7. Когато дефекта е в следствие на сътресения, удари, механични или електрически претоварвания, получени в следствие на небрежно отношение, при транспорт или природни бедствия (мълнии, наводнения и др.) при токов удар или неизправности в захранващата мрежа или други причини извън контрола на вносителя/сервиза или форсмажорни обстоятелства. Нормално тези рискове се поемат от съответната застраховка, ако имате такава.





Този уебсайт използва бисквитки(cookies), тъй като те са важни за работата му. Използвайки нашите услуги, Вие се съгласявате с това.